2008年7月18日 星期五

電單車意外應對的 Q & A

下面的Q&A 節錄了一些我在YAHOO的分享, 車友如有意見, 可以留言討論.^^

我有朋友揸電單車被PIZZA電單車撞到~ 當時我朋友在雙線單路上想U-TURN, 他靠左停車, 打右燈望鏡, 睇過無車先開始U-TURN...

但佢一起步就聽到有車響安(我朋友的車已經佔路面四分三條線, 還未到中間白線), 佢就即刻停車...PIZZA試圖避開, 但始終收制不及, 好彩結果只撞到我朋友架車的右邊車頭...但PIZZA司機就飛左去對面線, 手腳下巴擦傷入院...

之後報警警察到場影相, 登記資料, 話兩三個星期要再去警局落口供!

問題:

1. 就以上描述...責任誰屬?
A. 照上面講, 你朋友有錯.

2. PIZZA公司第二朝早要求我朋友賠錢, 係咪佢地覺得有愧?
A. PIZZA公司覺得自已無錯, 才會要求你朋友賠錢.

3. 警察落口供時會點問?
A.會問你事發經過, 如當時, 車速, 位置, 行車方向等, 會劃圖輔助. 唔係個個CASE一樣.

4. 有律司樓既人話唔好落口供, 因為口供會成為將來證據! 寧願將來如果上庭再向法官講...這樣做正確嗎?
A.口供最重要, 唔落口供, 差人肯定會控告你朋友. 落口供都要極小心.

5. 警察會控告邊一面? 最嚴重會告什麼罪名?
A. 警方先向雙方發出擬控告通知書, 再根據雙方口供, 証人/証據決定告邊方. 夠料先會告. 如果只係受傷, 無人死亡, 通常會告不小心駕駛.

6. 如果雙方互不追究簽定和解協議書, 傷者是否不可再追討賠償? 警方是否不會控告不小心駕駛而CLOSE FILE?
A. 如果雙方和解, 對方不再指証你, 警方又唔夠料, 不會告你.


不小心駕駛是你行車沒有足夠的警覺, 沒有控制好車輛去避免意外發生. 意外時, 你朋友有無載人? 對方應是單座位綿羊, 沒有載人. 除了雙方司機外, 有無其他証人?
如果無其他証人, 差佬是又沒有親眼看到意外發生, 控告就憑雙方口供. 如果無人死亡, 警方唔會花費大量時間去驗雙方架車.
通常D人唔會講自已係度調頭. 經典藉口是"閃避". ^^
例如閃避突然切線車輛, 閃避突然衝出馬路行人, 貓貓狗狗, 單車阿伯等等. 如果有突發事件觸發意外並不會構成不小心駕駛.

*** 善意提醒 : 提供假証供,妨礙司法公正是刑事罪行.

沒有留言: